الابطال الحلقة الأولى ...رواية / احببت خاطفي بقلمي يسرا نصر علقوا هنا ب 10 ملصقات ونكمل بكرة ان شاءالله ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤الابطال ..
Share:

الابطال الحلقة الأولى ...رواية / احببت خاطفي بقلمي يسرا نصر علقوا هنا ب 10 ملصقات ونكمل بكرة ان شاءالله ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤الابطال ..

READING AGE 18+

cup of tea Romance

0 read

الابطال
الحلقة الأولى
.
.
.
رواية / احببت خاطفي
بقلمي يسرا نصر
علقوا هنا ب 10 ملصقات
ونكمل بكرة ان شاءالله
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
الابطال
.
.
.
حازم مصطفى المهدي
شاب عندة 27 سنة من عائلة غنية جدا
وهو شاب جذاب ورياضي وجسمة جميل
وهو حاليا شريك في مكتب سياحة مع حسام صديق عمرة
......

ولكن عندة عقدة من عمة الظالم القاسي
بني نفسة بنفسة قبل ما ابوة يتوفي ووصاه يرجع حقة من عمة الظالم اللي لهف ميراثة ورماه ف الشارع
.
فريدة احمد المهدي
بنت عنيدة وجميلة جدا ومرحة جدا بتحب الحياه
و اوبن مايند ... ومرتبطة ب زميلها ف الجامعة عندها 21 سنة
ف اخر سنة كلية تجارة انجلش ودلعها ديدا.
.
حسام صديق حازم صاحب العمر وجارة كمان.
شاب جميل في نفس سن حازم 27 سنة
.
باقي الشخصيات هنعرفها مع الوقت
.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
الحلقة 1
.
.
احمد : انت ملكش حاجه عندي يا مصطفى
.
مصطفى : بس دة ميراث ابويا الله يرحمة
وانا عايز ميراثي بالفوائد كمان
.
احمد بسخرية : ههههههه بالفوائد كمان
.
احمد بجدية : ابوك الله يرحمة كتبلي كل شيئ
.
مصطفى : انت كداب ابويا لا يمكن يعمل كدا
.
روايات بقلمي يسرا نصر
احمد : منت لو كنت معايا في الشغل وشايل المسؤلية زيي لكن انت كل اللي همك النسوان
وسهرك في الكباريهات والمسخرة دي وفي الاخر رحت اتجوزت رقاصة عاهرة
والميراث دة تعبي وشقايا انا سنين عمررري
.
حازم : يلا يا بابا نمشي من هنا احنا مش عايزين حاجه من الرجل دة
.
احمد : اسمع كلام ابنك ويلا من هنا
.
مصطفى : استني بس يا حازم
.
مصطفى : يعني افهم من كلامك انك بتعاقبني؟
.
احمد بجبروت : مش انا اللي عاقبتك دة ابوك
عايز حقك روح خدو من ابوك اظن عنوانة معاك عارف مكان قبرة فين
.
مصطفى بحزن : حسبي الله ونعم الوكيل فيك يا ظالم
.
احمد بجروت : بررررررة
.
مصطفى : يلا يا حازم
.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
.
بعد مرور 10 سنين
.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
.
في صباح يوم جديد في حي متوسط الحال
ولكن في شقة مش صغيرة اووي
.
ع حطانها عليها صور لنجمة من نجوم الاستعراض قديما لشابة جميلة جدا ببدلة الرقص وصور لها وهي رافعه شعرها الجميل وعليه ابتسامة رائعة ست في اية في الجمال والرشاقة وهي الان الحجة سهير بعد ما تابت لرب العالمين اللي بيقبل
التوبة اذا كانت صادقة فعلا
.
.
.
صحيت سهير ع صوت بائع الخضروات في الشارع
.
البائع : معسلة اووووي يا اوووووطة
يا مجنونة يا اووووطة
.
( اوطة = طماطم )
روايات بقلمي يسرا نصر
.
قامت سهير فتحت شباك اوضة حازم فا الشباك دة الوحيد اللي بيبص ع عربية الخضار اللي بيقف فيها عم سعيد بتاع الخضار
.
فتحت سهير الشباك
.
سهير : يا عم سعيد ياعم سعيد
.
عم سعيد : ايوا يا حجة سهير اؤمري طلباتك اية؟
.
سهير : والنبي يا عم سعيد هاتلي 3 ك طماطم
3 ك بطاطس
.
عم سعيد : عندي توم حلووو اوووي وبصل
.
سهير : لا عندي توم هاتلي 3 ك بصل
......
.
حازم : يووووووووووة بقي يا ماما اقفلي الشباك دة
.
سهير : انت لسة نايم يا حازم قوم يا حبيبي افطر عشان تلحق شغلك
.
حازم بنوم : هي الساعه كام؟
.
سهير : وهات شوية خضروات يا عم سعيد لو سمحت
.
حازم قام نص قومة بيحسس بايدو يشوف الموبايل فين؟ بس ملقاش الموبايل
.
حازم : ماما الموبايل فين ؟
.
سهير بصت نظرة سريعة
.
سهير : الموبايل ع الارض اهووو
.
قام حازم من ع السرير واخدت الموبايل وقعد ع طرف السرير يفرك فذ عينو وبص ف الساعه اللي ع الموبايل لقاها 7:30 am
.
حازم : يخبر دا الموبايل هيفصل شحن
.
روايات بقلمي يسرا نصر
حط حازم الموبايل ع الشاحن وقام من ع السرير
.
حازم : صباح الورد يا ماما
.
سهير : صباح النور يا عيون ماما ادخل اغسل وشك ع مجهز الفطار
.
عم سعيد من الشارع : عايزة حاجة تانية يا حجة سهير؟
.
سهير : لا تسلم يا عم سعيد لو سمحت طلعلي
الطلبات بسرعه
.
عم سعيد : حاضر يا حجة
.
جهز عم سعيد طلبات الحجة سهير
.
عم سعيد للصبي بتاعه : خد ياد طلع الطلبات دي
لشقة الحجة سهير
.
الصبي: حاضر
.
اخد الصبي الاكياس اللي عمرة لا يتعدي ال 15 سنة
.
الصبي، هبط ع الباب
.
سهير : افتح يا حازم الباب عشان ايدي مش فاضيه
.
فتح حازم الباب واخد الطلبات وحاسب الصبي واداه التبس بتاعه وحط الخضار ع السفرة
ودخل الحمام ياخد شاور وحلق دقنة وهندم نفسة وخرج من الحمام وهو لافف فوطة حوالين
جسمة ودخل اوضة نومة يلبس
.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
في فيلا كبيرة في حي راقي جدا
.
وهي فيلا المهدي ...
.
في اوضة ضلمة خالص صحيت بطلتنا
فريدة ع صوت المنبه اللي ع الموبايل قامت فريدة وهي بتحسس ع مكان الموبايل وبصت ف الساعة اللي كانت 7:00 am
.
قامت فريدة فتحت الستاير ودخل ضوء الشمس
ملت الاوضة دخلت فريدة الحمام بتاع اوضة نومها واخدت شاور سريع وخرجت ع صوت رنة
موبايلها وكان مالك صديقها وحبيبها في الجامعة
.
ترررررن ترررررن ترررررن
.
فريدة : الوووووو
.
مالك : صباح الخير ع اجمل وردة جوة قلبي
.
فريدة : صباح النور يا حبيبي عامل اية؟
.
مالك : الحمد لله يا قلبي صحيتي امتي؟
.
فريدة: من شوية يا حبيبي لسة هلبس عشان اروح
الجامعه اشوفك بقي هناك
.
مالك: كل سنة وانتي طيبة يا روح قلبي عشان اكون انا اول واحد يقولك كل سنة وانتي طيبة
.
فريدة بسعادة شديدة انه عمرة نا نسي ف يوم عيد ميلادها ف ال 4 سنين كلية من ساعت ماعرفته
.
فريدة : وانت طيب يا حبيبي ها هتجيبلي هدية
اية بمناسبة عيد ميلادي؟
.
مالك : لا بقي دي مفاجأة
.
فريدة : طيب اديني نبزة حتي
.
مالك : ولا ربع كلمة
.
فريدة : ماشي انا عارفه اني مش هطول منك
اي معلومة
.
مالك : طيب اجهزي بقي وألبسي اجمل فستان عندك
.
فريدة : اوكي بيبي
.
مالك : ديدا
.
فريدة : نعم؟
.
مالك : بحبك اووووي
.
فريدة : وانا كمان بعشقك يا قلبي
.
مالك : يلا اشوفك ف الجامعه
.
فريدة : اوكي باي
.
افلت فريدة وهي سعيدة جدا وفتحت دولابها
اللي عامل زي مغارة علي بابا بس بدل ما يكون مليان ب الدهب والفلوس مليان فساتين شيك
كلها ماركات عالمية
.
اختارت فريدة فستان جميل جدا لونة اس

Unfold

Tags: others
Latest Updated

الابطال

الحلقة الأولى

.

.

.

رواية / احببت خاطفي

بقلمي يسرا نصر

علقوا هنا ب 10 ملصقات

ونكمل بكرة ان شاءالله

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

الابطال

.

.

.

حازم مصطفى المهدي

شاب عندة 27 سنة من عائلة غنية جدا

وهو شاب جذاب ورياضي وجسمة جميل

وهو حاليا شريك في ……

Comment

    Navigate with selected cookies

    Dear Reader, we use the permissions associated with cookies to keep our website running smoothly and to provide you with personalized content that better meets your needs and ensure the best reading experience. At any time, you can change your permissions for the cookie settings below.

    If you would like to learn more about our Cookie, you can click on Privacy Policy.