Evimize gidelim mi? Baba..🥹❤️❤️

BOKSÖRÜN İNCİSİ 2453 words 2026-06-26 10:42:49

loading...

loading...

Author's notification:

Selam canım Okurcanlarım, fırtınanın dinip nihayet güneşin doğduğu o güzel günden hepinize kucak dolusu sevgiler!❤️❤️ Veee nihayet... O tersanede, Karadeniz'in o buz gibi sularında hepimizin içi soğudu! Polat Reis'in kükreyişiyle sarsıldık, Kartal'ın zekasına mest olduk, Demir ve Poyraz'ın o acımasız adaletinde 'İşte bu!' dedik. Ama en güzeli neydi biliyor musunuz? Kehribar'ımızın kendi ayakları üzerinde durup, onlara acımadan sırtını dönmesi ve 'Evimize gidelim mi baba?' demesiydi... Yazarken gözyaşlarımı tutamadığım bu bölümü umarım siz de aynı hislerle okumuşsunuzdur. Artık karanlık bitti, şimdi Kandemir yalısında Kehribar'ı yeniden yeşertme vakti! Yorumlarda o güzel hislerinizi benimle paylaşmayı ve hikayemizin daha çok okuyucuyla buluşması için post kısmında paylaşmayı unutmayın. Sizi çok seviyorum!"❤️❤️

Previous Next
You can use your left and right arrow keys to move to last or next episode.
Leave a comment Comment

    Please to leave a comment.

    Leave a comment
    0/300
    • Add
    • Table of contents
    • Display options
    • Previous
    • Next

    Navigate with selected cookies

    Dear Reader, we use the permissions associated with cookies to keep our website running smoothly and to provide you with personalized content that better meets your needs and ensure the best reading experience. At any time, you can change your permissions for the cookie settings below.

    If you would like to learn more about our Cookie, you can click on Privacy Policy.