KİBRİN ELMA KOKULU YENİLGİSİ🍎🍪🍎

KALDIRIM ÇİÇEĞİ 2914 words 2026-04-24 18:18:05

loading...

loading...

Author's notification:

Selam gönlümün en güzel çiçekleri🌷🌷 Günün ikinci bölümünüzde verdiğime göre yarın bölüm gelmeyecek gibi çünkü gezmeye gideceğim ama akşama ne olur bilemem tabii😉🤗 Şimdi bölüme gelecek olursak, gördünüz mü bizim 'Kaldırım Çiçeği'ni? Hastalık yaramış, resmen küllerinden doğdu! Ama ah o Sancar... Kıskançlıktan ne yapacağını şaşırıp kızı en hassas yerinden, emeğinden vurdu ya, hepimizin içi cız etmedi mi? Neyse ki Aysu altta kalmadı; o 'tek lokmalık' kek dersi, Sancar’ın kibrine atılmış en tatlı tokattı bence. Sancar Bozdağ gibi bir devin, bir dilim kek için Boran’ı kıskanıp asansör kapılarında beklemesi... Sizce Sancar Ar-Ge katında Aysu'dan gerçekten özür dileyecek mi? Özür dilediğinde Aysu ne yapacak? Yorumları o muhteşem parmaklarınıza bırakıyorum, unutmayın sizin fikirleriniz bu hikayenin mihenk taşı. Sizi çok çok seviyorum 🫠🍪🍎❤️

Previous Next
You can use your left and right arrow keys to move to last or next episode.
Leave a comment Comment

    Please to leave a comment.

    Leave a comment
    0/300
    • Add
    • Table of contents
    • Display options
    • Previous
    • Next

    Navigate with selected cookies

    Dear Reader, we use the permissions associated with cookies to keep our website running smoothly and to provide you with personalized content that better meets your needs and ensure the best reading experience. At any time, you can change your permissions for the cookie settings below.

    If you would like to learn more about our Cookie, you can click on Privacy Policy.