348
VISITORS
38

ABOUT ME

ABOUT ME

FOLLOWING
You are not following any writers yet.
More

STORY BY ابتسام محمود الصيري

معشوقتي المجنونة الجزء الثاني

معشوقتي المجنونة الجزء الثاني

Reads

"لا تلومني على عشقي المجنون له، كيف تلوموني وهو نبض قلبي وروحي التي تحيا به، نعم أنا مجنونة هواه، وتحملت ما لا يتحمله بشر في حبي له، تحملت أن أجد غيري بين يديه. فأي عقل يصدق ما رأته عيناي؟! لكنني وقفت، وصمدت، وتحديت كل مشاعري من أجله هو فقط، تحديت غيرتي كأنثى ترى معشوقها في أحضان غيرها، ولم لا وأنا لا أستطيع البعد عنه، قررت الحفاظ عليه والتمسك به لآخر نبضة بقلبي، فهو يستحق أن أدافع عنه وأثق في حبه لي، لأن الذي بيننا ليس حباً عادياً، بل عشق بلا حدود، ربما لا يفهمه البعض، عشق فاق كل جنوني.. ليبقى عشقي صامداً أمام غيرتي، لتردد نبضات قلبي: أحبك مهما رأيت من عذاب، لأن قرار البعد عنك معناه انتحار".

Updated at

Read Preview
معشوقتي المجنونة الجزء الأول

معشوقتي المجنونة الجزء الأول

Reads

المقدمة هي ليست متهوره في لحظاتها المصيرية .. لكنها تصبح مجنونة بسبب افعالها عندما يتعلق الامر ب اصدقائها الذين هم اغلى ما تملك .. و يتحكم عقلها بها عندما تكون مع حبيبها االذي ولد من رحم التهور .. ولكن مع نفسها وتوأمها يتحكم بها واقعها الذي يحجب رقتها الانثويه .. هي عبارة عن خليط من الانفعالات والافعال .. خليط عجيب جمعت به كل التوحش والرقة، كل التهور والتريث، كل الصخب والهدوء، كل الكره و الحب.. لكن حتماً و لا محالة سيأتي يوماً ما ... و تصبح المجنونة فيه اكثر عقلانية. كل اللي يقرأ الرواية يعمل متابعه يا حلوياتي عشان يوصلكم كل جديد😍❤️

Updated at

Read Preview
رومنسيات بنوته وظبوطه

رومنسيات بنوته وظبوطه

Reads

نزل و فضل ماشي حاطط ايده في جيبه و مجموعة بنات كانوا وراه ميس : ما تكلميه بدل ما كل يوم تجبينا من الطريق ده و نقعد نستنى تحت الشجره لحد ما ينزل و نمشي وراه رهف بهيام : لا احسن يكسفني ميس بصتلها : ايه يا بت المياصه دي اتعدلي يا ماما داخلين ع المدرسه ضحى بهدوء : بس يا ميس متبرديش عليها ميس بضحك : انتو الاتنين هتشلوني ( تشاور ع رهف طب هي و بتحب و انتي عايمه مع التيار و هيمانه ليه ؟ ضحى : بمووت في العشاق ميس بغيظ تكب عليهم مايه و تجري ضحى و رهف جريو وراها رهف خبطت في مصطفى بصتله وتنحت

Updated at

Read Preview
أول نظرة

أول نظرة

Reads

اميره بستفسار : هى ياسمين هتشتغل ؟ دوللى : اه اميره : فين يا دوللى ؟ دوللى : فى شركة غانم  ايمى بفرحه و حب : بجد انا فرحانه اووي ليها هي تستاهل كل خير، طول عمرها نفسها تشتغل ، اخيرا مامتها وافقت اميره تبصلها : وايه اللى مفرحك اووي كده ، هى كده كده مش محتاجه للشغل ايمى : بس هى نفسها تشتغل وده هيغير من ياسمين كتيرحتى تخرج من حزنها على ابوها اللى بقاله سنين مايت وكل ما تفتكر الحادث زى مايكون امبارح

Updated at

Read Preview
وتدور الايام

وتدور الايام

Reads

الحياة مش سهلة ممكن تتغير في ثانية من ضحك و هزار و لعب ل حياة صعبة و قاسية اووي 😱 وساعتها برده احنا ممكن نكون بنضحك لكن ربنا بس هو اللى عالم بكل واحد فينا . اصلها حياة وماشية وايام بتدور ولازم نعيشها😰 ومع رواية جديدة مليانة مقالب وشقاوة ومغامرات كتير وحزن السنين 😂😂😂 🌸 مع بوسي 🌸

Updated at

Read Preview

Navigate with selected cookies

Dear Reader, we use the permissions associated with cookies to keep our website running smoothly and to provide you with personalized content that better meets your needs and ensure the best reading experience. At any time, you can change your permissions for the cookie settings below.

If you would like to learn more about our Cookie, you can click on Privacy Policy.